Tillgänglighetsredogörelse

Tanums Hamnar AB står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. Den här sidan beskriver hur tanumshamn.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, eventuella kända tillgänglighetsproblem och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.

Webbplatsens tillgänglighet

Denna webbplats är förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Undantaget är vissa dokument/pdf:er som inte är fullt tillgängliga.

Vad kan du göra om du inte kan använda delar av webbplatsen?

Om du behöver innehåll från tanumshamn.se som inte är tillgängligt för dig, men som är undantaget från lagens tillämpningsområde enligt beskrivning nedan, kan du meddela oss via formuläret längre ner på sidan.

Svarstiden är normalt 2-4 arbetsdagar.

Rapportera brister i webbplatsens tillgänglighet

Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, kontakta oss via formuläret nedan så att vi får veta att problemet finns.

Tillsyn

Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning Länk till annan webbplats. och påtala det.

Teknisk information om webbplatsens tillgänglighet

Den här webbplatsen förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Det enda undantaget är vissa pdf:er som inte är fullt tillgängliga.

Granskning av webbplatsen

Consid AB har gjort en oberoende granskning av tanumshamn.se. Senaste bedömningen gjordes den 26 maj 2021.

  • Webbplatsen publicerades den 15 mars 2021.
  • Senaste bedömningen gjordes den 26 maj 2021.
  • Redogörelsen uppdaterades den 26 maj 2021.

Kontaktformulär



Ärende
Ärende




Här kan du bifoga en skärmbild som markerar var problemet uppkommer.

Publicerad:
Uppdaterad:

Sidansvarig: Jan Larsson